vagnen

Igår på spårvagnen på väg till jobbet såg jag ett par och försökte tyda deras kroppsspråk lite grann. Det kändes i mina ögon väldigt tydligt att de inte var riktigt överens om något. Tjejen såg väldigt ledsen ut och hade lite rödkantade ögon, medan killen såg mer oberörd ut. Hon försökte visa sina känslor mot honom genom att hålla om honom osv, men han reagerade knappt.
Nu låter det som att jag alltid sitter och vrålstirrar på folk överallt, men de här satt precis i mitt blickfång och det var så tydligt. Jag kände dessutom igen mig själv, tyvärr! Vad är det man säger, "på sig själv känner man andra" eller nåt sånt...
Hoppas de klurat ut sin fnurra och är back on track igen! :)
Nu ska jag äta lunch och leta present till bror min!

Kommentarer:
Postat av: Madde

Genom sig själv känner man andra ;)

Postat av: Emmaria

Aha! Tack, jag brukar alltid göra min egen version/tolkning av ordspråk och talesätt..

2006-04-28 @ 16:17:44
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits