torsdag

Glömde ställa en av mina fyra (!) väckarklockor idag. Sov lite längre än jag borde, men var trots det på jobbet i tid!
Idag var det så kul för att alla fikade vid samma tid. Vanligtvis fikar hälften vid halv nio-nio och andra hlvan vid halv tio-tio. Men självklart när man sitter och har trevligt så kommer gnällspiken igång. Hon är bara så irriterande! Allting kan ju inte vara såå jobbigt. Hon sitter på den platsen där jag satt från början och hon hittade massa problem med den platsen, saker som jag borde veta, men dte är nog mest i hennes fantasi. Stackars en annan kollega som delar rum med henne, jag hade blivit galen. Räcker med den personen som jag redan delar rum med! 
Vädret var lite förrädiskt idag, klart när jag gick upp med sol på långt håll, men nu hänger regnet i luften och jag som glömde mitt paraply i pappas bil... Fast ska jag bara hem är det ju lugnt. Men det ska inte börja regna! :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits