style inspiration

Rubriken på den här bilden med Kate Moss var ungefär att hon glömt kjolen hemma. Det tycker jag absolut inte, hon ser cool ut i leggings(eller strumpor kanske..), längre tröja och kavaj.
Samaire Armstrong, Anna från säsong 1 i OC, har ursöt skjortklänning. Det finns en liknande på TopShop, dessvärre är inte lila min färg.. Men vad hon har på huvudet kan man undra, lite väl mycket 20-tal känns det som tycker jag. Förresten ryktas det att hon ska göra comeback under säsong 3 i OC...
18534-2022

bild glamourmagazine.co.uk

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Åh nej, jag vill INTE ha tillbaks Anna.... jag har verkligen försökt gilla henne, men nu när jag senast såg igenom avsnitten så var jag tvungen att snabbspola genom hennes scener, hon tillför verkligen nada i serien....

Underbar outfit på Kate.... jag tycker hon är sååå cool... och enligt mig tog Sienna aldrig över kronan från Kate, Kate har alltid varit min favorit!

Postat av: Anonym

vill ha på mig mina korta shorts utan strumpbyxor

åhh, ere sant ska kolla klänningen i top shop den var u jätte snygg =)

2006-04-04 @ 18:43:50
Postat av: Sofia

Älskar klänningen!

2006-04-04 @ 19:04:01
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Emmaria

Angelica: Håller med! Fattar inte varför hon ska tillbaka...
Alltså jag gillade ju Sienna i somras, men hennes grej försvann så snart alla andra snappade upp hennes stil. Nu är hon dessutom ganska trist!
Kate ser schysst ut påden här bilden! Gillar hennes stil allt mer.

: Ja, fast det lär nog dröja ett tag...

Sofia: Riktigt snygg!

2006-04-05 @ 11:55:31
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits