som om inget hänt

Tillbaka på jobbet som om ingenting har hänt. Första reaktionen var ungefär, "jaha, var det nåt eller" när jag kom upp till kontoret under lunchen... Andra var "ja du ser ju sliten ut".
Wow, thanks! Härliga mottagningar. Sedan är jag väldigt dålig på hela, buhu stackars mig grejen, men någon slags uppskattning vore ju nice. Inga hurra-kramar alltså, men "hej, kul att du är tillbaka" uppskattas!
När jag kom hem från jobbet snackade jag med min kompis sambo och visade intresse för sommarjobb på hans jobb. Promota mig själv är jag väl inte grymmast på, men jag fick veta att de hade en person de jagade som låg bra till för jobbet och att jag var nästa person som var aktuell. Så jag tänker inte ha några höga förhoppningar utan bara go with the flow. Vad som händer, ja det händer ju faktiskt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits