Sofi's mode

Funderar praktiskt taget varje torsdag på en sak. Det som Sofi tar upp i sitt program på kanal5 är nästintill identiskt med det som hon sedan har med i Klick. Något som jag tycker är väldigt trist!
Antingen eller tycker jag, nu känns det lite som att man luras på konfekten. Jag älskar att läsa om mode och tycker det känns som ett antiklimax att kolla in mode-sidorna på aftonbladet och hitta samma info som i programmet. Dessutom tycker jag det är trist att de inte lägger upp Sofi's mode på sidan förrän under måndagen. Okej jag fattar ju varför, de hoppas sälja bättre på detta viset, men det är synd. Var ju så nice att på fredag morgon kolla in Sofi's mode. Om jag såg något intressant köpte jag sedan Klick, men jag skulle inte komma på tanken att göra åt andra hållet och då blir det lite frustrerande...

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Jag är en sådan fattig student att jag inte läser Klick... men om det du säger stämmer så är det tråkigt.

Postat av: Emmaria

Jag brukar inte köpa Klick så ofta, men jag köper inte grisen i säcken som det känns då jag itne vet alls vad det handlar om.. Lite trist som sagt.

2006-04-04 @ 09:36:14
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits