smärta

Det är inte ett dugg kul att ha såhär ont i halsen. När mina smärtstillande börjar gå över så gör det så ont att jag nästan gråter. Usch usch... Riktig klagosång, men det är pissigt!

Nu har jag just sett senaste Gilmore Girls. Märkte att jag inte mådde bra eftersom jag hade svårt att hänga med i vissa konversationer... Något som aldrig händer annars. Ej textat alltså.

Idag har jag sett Rånarna, den är riktigt bra. Persbrandt är med och Stefan Sauk. Såg den i somras på landet och hjälp vad spännande den var då! Nu visste jag ju någorlunda vad som skulle hända..
Började även kolla på Two weeks notice med Hugh Grant och Sandra Bullock, men jag som nade efter en halvtimma. Kanske ser den imorgon istället.

Min chef ringde förut, har itne på ljudet men jag såg det efter en stund. Lite konstigt att han ringer och frågar hur det är andra dagen jag är sjuk.. Mamma tyckte det var bra, men jag tycker det är konstigt. Nåväl, så är det!

Kommentarer:
Postat av: andrea

Hej! jobbigt att vara sjuk, hörredu :/ har en liten fråga bara... har du haft en bild på teri hatcher och felicity huffman när dom håller om varandra, kommentaren var typ "roligt att dom är så bra vänner utanför serien..." tyckte bilden var så fin bara :) krya på dej!

2006-04-12 @ 17:34:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits