raggadish

Såg Ebba på Raggadish förut. Det blir ju aldrig särskilt djupa intervjuer i det programmet, men det är lättsamt och kul tycker jag. (Ibland!) Roligt att se två dagar av hennes liv, hon berättade lite mer än jag läst om henne tidigare.
TopModel var kul, mina favoriter är Freja och Florina. Hoppas de går långt! Detta året måste verkligen en svensk vinna!
Nu kokar pastan för fullt och jag ska alldeles strax sova. Idag började inte mindre än två nya på jobbet. Den ena var en man, lite försynt, men han är nog trevlig när han blir lite mer van på kontoret. Den andra var en tjej och för att använda ett uttryck från Clueless, hon var en Monet. Ok på långt avstånd, men inte alls på närmare håll. Usch vad taskig, jag är, men hon verkar trevlig!
Fortsättning följer på min jobbsåpa. Nästa vecka harchefen bokat in ett möte med mig, får väl se vad som händer!
Men nu, sovdags! Baci!

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Freja är faktiskt en kompis till mig så det är klart jag hejar på henne. Hon är så gullig att man smälter!

Postat av: Emmaria

Vad kul! Då får jag heja lite extra :)

2006-04-06 @ 22:30:40
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits