Påsk!

Så var det påskafton. Solen skiner blå himmel och våren är här! Längtar efter att bli frisk så att jag kan använda min nya jacka :)
Fortfarande ruskigt ont i halsen, men det börjar vända... Fast alldeles för långsamt! Nu börjar det trycka fårn halsen och upp mot örat vilekt skapar undertryck och öronont. Usch.
Tur att jag itne är något godis-monster, då hade jag nog varit ledsen nu eftersom jag  inte kan äta godis direkt. Men jag är ju inget fan av godis direkt och är mer ledsen att jag inte kan äta andra saker.

Önskar alla en glad påsk!

ps. jag har inte orkat svara på kommentarer på sistone, tyvärr. Men det kommer. ds.

Kommentarer:
Postat av: JessicaN

Skönt att du börjar må bättre! Glad Påsk! :)

Postat av: vanda

2006-04-15 @ 15:30:20
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: vanda

? texten i komentaren ovan verkar ha försvunnit..
ville bara säga GLAD PÅSK !

Krya på dig också, har du blivit sjuk igen?
Hoppas allt annat är bra då.. mat och allt runt omkring du vet..
Hade super bra!
kram!

2006-04-15 @ 15:34:17
URL: http://adnav.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits