onödigt vetande

Höger- eller vänsterhänt: Höger, men jag kan göra vissa grejer med vänster.
Humör just nu: trött
Favoritgodis: vet verkligen inte... har inget direkt som jag gillar.
Är det nåt du absolut inte äter: ja, alldeles för mycket egentligen...
Kläder just nu: adidasbyxor och grå collegetröja från Tiger of Sweden
Musik just nu: radio, NRJ
Vad sa du senast: Okej, hejdå.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm, skulle nog vara ytlig och välja en period med cool stil, typ 1920-talet, men skulle nog inte gilla hur samhället var då.
Sommarplaner: hoppas det löser sig med sommarjobb någonstans... Annars, none.
Fisk eller badkruka: alltså jag är ingen badkruka, men ju äldre jag blir, desto mindre intresserad är jag av att bada länge, det blir mer dopp och upp igen.

Saft eller alkohol: saft.
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: varm sommardag
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: musik, någon som står mig nära och en bok
Spelar du nåt instrument: blockflöjt och piano
Morgon- eller nattmänniska: natt, lätt!
Sparare eller slösare: spara, men det kan nog låta som att jag slösar ibland.
Bästa film: A walk to remember, vet itne varför men den filmen har mig i ett fast grepp.
Tror på liv på andra planeter: hmm...
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut.

Tror du på mirakel: Njae.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag hoppas att jag är det, men ibland när jag inte förstår kanske jag är mindre tolerant.
Ser du på kärleken som ett misstag: ett misstag? nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 vore det ideala
Bio eller promenad: måste jag välja?
Är du kittlig: Njae... kanske lite.
Snarkar du? bara om jag är förkyld eller allergisk, men hur ska jag kunna veta det? jag sover.

Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? spindlar och småkryp, ja absolut. Men inte myggor..
Äckligaste insekten: skulle klara mig utan alla
Största svaghet: fegar ut för fåniga saker
Det här är jag bra på: hålla konversationer med de märkligaste människor
Bästa bok? det kan jag omöjligt svara på, har läst så många!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? förflytta mig från en plats till en annan
Vad vill du jobba som? drömjobbet är som marknadschef på ett klädföretag
Chips, morötter eller godis? morötter
Pizza eller hamburgare? Om jag får äkta italienska stenugnsbakad piza väljer jag det, annars hamburgare.

Skriver du dagbok? nej, bloggen är väl lite sådan...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? nope, aldrig.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) älskar ordning och reda, men blir tyvärr för lat för ofta, så lite mellanstökigt i mina ögon, i föräldrarnas mycket stökigt...
Gungar du på stolen? nej, men jag snurrar, om det är en snurr-stol
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nope, pallar inte att inte ha fofäste.
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? nej, fast å andra sidan beror det väl på situationen...
Saltar du på maten? nej
Gillar du att sjunga? i bilen skrålar jag alltid!
Anser du att du är stark? ja, utifrån mig så tycker jag det.

Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? väntar ut den, eller "dricker vatten åt fel håll"...
Röker du? nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te varje dag, kaffe med mjölk och socker väldigt sällan
Har du en besatthet? nej, det tycker jag inte att jag har

Kommentarer:
Postat av: pierre

tänka sig, du låter helt normal....så tokigt..=)

Postat av: Emmaria

Ja tänk så det kan bli..

2006-04-19 @ 23:11:55
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits