model behaviour

elles hemsida kan man kolla in street style. Där fanns inte så väldigt mycket, en del från februari i år och en på modeller under vårvisningarna i oktober.
Modell bilderna var varierande men jag hittade lite att inspireras av:
18534-2043
Den vänstra bilden var söt och enkel. Jeans, Converse och en söt tröja med en enhörning på. Jag behöver väl knappast berätta att jag gillade My Little Pony som liten?! Var rukigt avis på kusinen som hade slottet..
Den högra bilden är väl sådär egentligen, men visar ett sätt aatt ha en söt topp när det fortfarande är lite svalt ute. Funkar utmärkt tycker jag.
Mittbilden föll jag direkt för! Den blåa färgen som toppen har är min favorit färg för tillfället!
Det ser väldigt fräscht ut med lite lager på lager, smal sjal runt halsen och röda tår. Det är de små detaljerna som gör det...

bilder elle.com

Kommentarer:
Postat av: Ida Annie

Åh, så sött tjejen till vänster klär sig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits