ljuvligt!

Idag var jag tillbaka på träningen efter alldeles för långt uppehåll. Men eftersom jag varit sjuk under nästan tre veckor, åtminstone sjuk från att träna, så kunde det inte hjälpas!
Jag älskar verkligen den härlig känslan efter att man tränat, duschat och smörjt in sig. Det är så härligt! Nästan så att jag vill träna varje dag! Men jag ska väl inte överdriva.. Fick lite obehagskänslor en kort stund under passet, kändes nästan som att jag skulle svimma. Riktigt obehagligt, men jag tog igen mig och fortsatte kämpa! Vill inte ge upp och fåna mig. Även om man ska ta kroppens signaler på allvar, jag vet!
Dags att lägga sig snart, måste tagga upp mig varje dag inför jobbet. Det är riktigt påfrestande. Idag fällde en kollega en kommentar som gjorde mig nervös. Anar att ett samtal jag fasar för kommer äga rum innan veckan är slut!
Jag gillar ju tillvaron jag har nu, förutom oron då, varför måste de förstöra det?! Usch.
Bort med det! Think happy thoughts!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits