kaputt

Jag är helt slut! Har ingen energi kvar i kroppen. Det har varit en lång dag och jag känner att min infektion inte är helt ute ur kroppen. Tyvärr har jag en tendens av att tro att det försvinner bara huxflux, och första dagen tillbaka brukar vara okej, men andra... Ojoj! Det är jobbigare.
Min kusin har blivit pappa för andra gången och jag fick en bild på det lilla pyret, vilken ursöt liten baby! Alldeles mörkt hår och så liten. Vad jag längtar tills "mitt" pyre kommer!
Nu verkar det sig på lite konstiga vägar som att jag har klirrat sommarjobb! Härligt! Då kanske jag kan fundera på något att göra i sommar. Lite ledig måste jag ju vara, har jobbat sedan i juni förra året. Var bara ledig de röda dagarna över jul och nyår, när jag skulle till fjällen var jag sjuk hela tiden och nu blev påsken förstörd av sjukdom. Summan av det hela: ingen ledighet what so ever för mig det senaste året. Studerar man dessutom utöver jobbet, som jag gör, så är man aldrig utan borden.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits