fräscht

Nu är jag färdigtränad, nysolad och underbart renskrubbad! I love this feeling!
Jag tränar mest för känslan man får efteråt, eller ja, även för att hålla kroppen fast och snygg, men ändå.
Idag har varit riktig mys/slapp dag. Så himlans härligt! Men nu har jag börjat strukturera hur mintillvaro kommer spenderas fram till sommarlovet. Det är lite tentor och inlämningar på gång. Jag är dessvärre en sådan människa som skjuter trista saker på framtiden och det kommer ju alltid ikapp en. Sånt är nuläget!
Fast å andra sidan har jag nu ett intresse för det, efter allt trassel på jobbet har jag blivit allt  mer bestämd med att färdiställa min utbildning under nästa läsår! Tillbaka till studentlivet på allvar med andra ord.

Igår hände förresten en kul grej på jobbet! Jag kommer ha helhetsansvar för ett projekt vi gör för en kund. Tidigare har mitt jobb mer varit förarbete och sedan efterarbete. Eftersom projektledaren reser på semester ska jag nu ta över allt ansvar! Det är ett riktigt eldprov som kollegan uttryckte det. Så himla kul i all härvan att få chansen att visa vad jag faktiskt går för.

Kommentarer:
Postat av: eremo

det låter bra det o jag tror att du kommer ro i land projektet superbo!!

Postat av: anita

jo det är så att jag skulle vilja ha hjälp, och du har lust att hjälpa mig. Hur länkar man blogtoppen? tack i förhand

2006-04-08 @ 21:54:25
URL: http://aannii.blogg.se
Postat av: madeleine

oh , det lät härligt . skulle också behöva sola, man känner sig blek som snö !

2006-04-08 @ 22:28:58
URL: http://madeleinee.blogg.se
Postat av: Emmaria

eremo: tack för peppningen, det blir nog lite nervöst men det ska nog gå iland :)

anita: anmäl dig på bloggtoppen.se och lägg sedan till bloggtoppen.se som en länk på din blogg. Efter några dagar har bloggtoppen kollat din blogg och du kan då hitta en länk där. Den klistrar du in som en ny länk på din blogg och så ska det vara klart. Har för mig att det var så, var ju ett tag sedan nu.

madeleine: ja det var riktigt härligt! Har inte solat på länge och sedan fick jag inte pga min penicillin.

2006-04-09 @ 12:40:34
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits