fläng

Jisses vilken dag det är idag! Flänger hit och dit... Nu har jag varit hemma en kort stund för att fräscha upp mig, byta kläder och plocka i ordning lite, något som verkligen behövs efter en vecka av jobbande och pluggande. Snart ska jag iväg på kalas för min bror. Köpte en kortärmad skjorta till honom efter jobbet. Har spanat in den tidigare, ville bara fundera lite först. Hoppas han gillar den, men annars finns ju öppet köp! Tack och lov. Jag är sån att jag tycker det är bättre att byta så att man får något man verkligen använder. Annars är det ju som att jag slängt pengarna i sjön! Och det är inge skoj. Sedan är det ju itne kul med folk som byter allt. Jag gillar itne att ge bort presnetkort, om inte personen ifråga absolut vill ha det. Dels känns det så fånigt att det står svart på vitt vad man lagt på presenten men jag gillar även att hitta på saker som mottagaren, förhoppningsvis, blir mycket glad för.
Mysko väder idag förresten, väldigt tryckande!

Kommentarer:
Postat av: Simply me

Klanningspecial i min blogg idag :)

Postat av: Emmaria

Kul, ska genast kolla in!

2006-05-02 @ 18:21:57
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits