clueless

Nu har jag kollat på Clueless. Den är för rolig. Alicia Silverstone gör rollen som Cher väldigt bra. Minns allt mode som blev populärt efter filmen visades. Rutiga byxor, korta kjoler med over-knee strumpor bland annat. Och hur påverkad man blev av att alla hade mobiltelefoner. Det var väl inte så utbrett här då..
Bettany Murphy har förändrats sedan hon spelade rollen som Tai, hon som spelar Dionne känner jag igen, har nog synts på några ställen efteråt. Och hennes pojkvän Murray är ju Turk i Scrubs.
Språket i filmen är roligt! Vem vill vara en Barney, det är väl klart man vill se ut som en Betsy! As if!
I'm outie..
18534-2072



Kommentarer:
Postat av: Joanna

Åh, Clueless den älskar jag! Såg den bara på TV en gång, och har letat i affärerna sen dess. Puh! Att man offrar sig så mycket, för en film:)

Postat av: Christine

Åh, den är för underbar!

- It's a dress.
- Say's who?
- Calvin Klein

Haha! Hon är så skön! =)

2006-04-11 @ 15:45:24
URL: http://chrisse.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, jag älskar clueless! Tror du och jag har snackat om det förut Emmaria. Så klockren är den. Kan se den hur många gånger som helst!

2006-04-11 @ 21:10:33
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se/
Postat av: v

hur kollade du på den? :D följde den förut, så jävla bra!

2006-04-11 @ 21:17:58
Postat av: v

förresten, mike (phoebes pojkvän/man) från vänner är också med! :D

2006-04-12 @ 00:02:17
Postat av: Emmaria

Joanna: Den är grym. Hoppas du hittar den!

Christine: Typisk pappa kommentar :) Den är för rolig!

Sofia: Ja det tror jag också, men som sagt, den funkar och går att se flera gånger om!

v: Jag hade ett gammalt videoband stående.. Det gick ju som serie ett tag också på 5:an men den var ju inte alls lika bra..
Just de ja, det har du rätt i. Han ser nästan likadan ut..

2006-04-12 @ 13:16:42
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits