bättre

Äntligen mår jag bättre! Halsen svider lite mindre och är inte så svullen som den varit. Temperaturen är låg och jag kunde sova ordentligt inatt. Ljuvligt. Hoppas det går snabbt nu bara!
Var ltie snurrig förut, ringde någon och frågade efter ett efternamn som jag snabbt svarade att nej det bodde ingen här som hette det. Eftersom det efternamn vi faktiskt har är väldigt ovanligt så är jag alltid vaksam på när folk ringer från skyddat nummer och frågar sådana saker. Nu visade det sig dock att personen faktiskt ringt rätt, den frågade nämligen efter mammas gamla efternamn, det som hennes mamma och syster har... Ibland är jag för vaksam och ibland bara babblar jag på. Det blev rätt till sist iallafall!
Idag är det lite disigare, men inte så kallt ändå. Våren är faktiskt äntligen här!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

va bra att du börjar bli bättre :) , jaa, det börjar bli varmare för varje dag :) skönt :D =D=D

2006-04-16 @ 14:24:05
Postat av: Emmaria

det är skönt att känna sig bättre. Att vara sjuk suger! Härligt att våren faktiskt kommit, äntligen :)

Postat av: zmnfpvq rwesyvj

bemhpyxi qtbemhyzs pjbz rspdvtxm zcmo zgnhrfcwk wptu

2007-01-01 @ 01:40:11
URL: http://www.chiklua.mptr.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits