barneys

Barneys New York And Nina Ricci Host Benefit For The Rape Foundation.
Gäster var bland annat Lindsay Lohan i söt vit klänning matchat med svarta leggings. Det roliga är den långa kedjan hon har tagit på sig snett över kroppen, tittade på flera bilder i olika vinklar och det är inte en väska som jag trodde först... Försöker hon skapa en trend? Eller finns den redan? Hmm...
18534-2182
Sanaa Lathan hade en söt vit klänning med lila band och spetsmönster nertill. Gabriell Union hade även hon en söt vit klänning med lila band, i lite annan modell dock! Elisha Cuthbert bar en stor balklänning. Jag gillar hur den ser ut upptill, men kjolen känns lite konstig faktiskt!
18534-2183


bilder gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: Elisabet

Jätte fina klänningar alla hade på sig!Nina Ricci gör verkligen fina kläder. Tror Lindsay föresten försöker skapa en ny trend faktiskt. Hon vill väl sticka ut lite och bli mer en sån som sätter trender istället för det motsatta.

Postat av: Emmaria

Ja, härliga kreationer. Fräscht och somrigt!
Jag tycker det såg schysst ut med kedjan sådär, men frågan är om jag skulle testa det själv. Kanske kommer folk tycka att jag är lite underlig då... Det är mycket möjligt att du har rätt, efter att umgåtts med trendsettare som Kate Moss och Nicole vill kanske Lindsay lämna avtryck själv i modevärlden. Hon är ju ett riktigt fan av mode vad jag förstått.

2006-04-28 @ 15:27:09
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: v

klänningen som sanaa lathan hade känner jag igen. hmm,..

2006-04-28 @ 15:45:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits