Väntar...

Sitter och väntar på instruktioner på jobbet. SÅ jag tänkte passa på att berätta om kryssningen.

Först var det väl lite småstelt och han var lite småretsam, eller mycket, mot mig. Men det var inget ovanligt för att vara x, nästan så att man räknar med det.
Sedan snackade vi väl mer och mer och det kändes helt lugnt.

Flörtade lite med x, väldigt lite! Men även med andra killar :-)
Det verkade sätta fart på x eftersom vi senare under kvällen hade en del närkontakt....

Men okej, varför kan man ju undra...
Tänker killar verkligen bara med sin onämnbara kroppsdel?!

För en kille som uttryckt att han vill behålla vår relation som de kompisar vi är idag (förra veckan) så är han lite väl närgången... Själv brukar jag inte bete mig så med personer som jag är kompis med.

Fast hey, jag vet ju att han inte vill mer, varför inte njuta av stunderna?!

Men så säger mitt lilla hjärta till min hjärna:
Du kan INTE hålla på sådär och inte få känslor!!

What to do, what to do?!

Jag menar, jag tänker inte bli någon han ringer när andan faller på, fast det är han nog medveten om!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits