Upp som en sol

Ner som en pannkaka...

Fick lite småtrista besked nu på morgonen och det lyfte väl inte direkt upp min dag. Men det är slut på deppandet!

Idag blir det jobb x2, känns sådär kul men men det är ju pengar.

Imorgon eller på torsdag blir det lite shopping har jag bestämt. Jag har inte direkt pengar till det, men jag behöver bli lite piggare och gladare och hur ytligt det än låter (så skiter jag i det!) så kan en ny liten grej lysa upp min tillvaro. Om ens bara ett guldarmband, men ändå... Det är det lilla som räknas!

Jag är sån där att om någon jag tycker väldigt mycket om ska ge mig en present så spelar det ingen roll vad det är utan tanken bakom. Detta är inte något som jag bara säger jag menar det verkligen!
Ett ex gav mig ett par guldörhängen som jag inte alls gillade och de var inte min stil, men jag hade dem på mig för jag visste att han hade köpt dem med kärlek och det gjorde dem snygga (nåja, lite iaf) i mina ögon!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits