Trött!

Idag har jag varit riktigt busy med tanke på att jag fortfarande är småsjuk.

Först var det IKEA där jag köpte en del grejer, mycket bra saker!

Sedan har jag sedan sen eftermiddag varit i lägenheten och skrubbat. Jag har fått hjälp att måla och det kommer bli riktigt snyggt!
Imorgon börjar jag montera lite grejer, ska polisha golvet och diska och ställa in porslin.
På söndag är det sedan dags för stora flyttlasset.

Det går lite steg för steg, men bra blir det!!

Så mycket som jag städat så kommer jag inte låta en smula falla någonstans, nä inte riktigt.
Men i början kommer jag nog vara lite pedantisk, fast dte lär gå över!

Nu tror jag att det blir en dusch innan jag lägger mig på soffan för att varva ner.

Buona notte

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits