Söndag kväll/natt

För tillfället har jag en period då jag är väldigt låg. Det mesta har fel i mina ögon och framförallt jag.
Dessa perioderna kommer och går för min del och det är inte något som jag alltid visar utåt, för somliga är jag glad och precis som vanligt trots att mitt inre är i uppror och känns mindre färgglatt än vanligt.

Veckan som kommer är ganska fulltecknad fram till torsdag eller fredag. Men då är ju nästan helgen här redan och veckan slut... Kommer att behöva alla min krafter och jag hoppas verkligen att jag kan vakna med många sådana imorgon.
Har gjort en kopp med kamomillté. Det sa ju hjälpa en att somna och det är något jag tar till kvällar osm denna, när jag måste somna och jag vet att jag skulle kunna ligga i timmar utan att somna ordentligt.

Imorgon ska jag jobba på förmiddagen eftersom eftermiddagen är uppbokad. Bland annat har jag ett besök i ett sånt där hus där alla är vitklädda, miljön är steril och, förhoppningsvis, innehar de en hel del kunskap.
Blir inte utgången av morgondagens besök som jag vill kan jag lova att jag bokar en resa till solen på stört, utan att ha pengarna till det! (Förklarar mer en annan gång. Om jag känner för det)

Nej nu har téet dragit sin tid och jag borde försöka komma i rätt stämning, nämligen den som inkluderar min säng och John Blund... Godnatt :-)

Kommentarer:
Postat av: Charlies mam

Resor till solen behövs för det mesta. Men framför allt efter ett dåligt besök hos doktorn. Hoppas det går bra dock!

Postat av: emmaria

Precis, resor till solen behövs. (punkt) :-)

2005-09-26 @ 11:49:33
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits