Sol!

Åh vad jag gillar solen! Blir så himla mycket gladare och lättare allting! :-)

Kom just hem till huset och ska nu ut på altanen och lapa sol i några timmar. Kan det bli bättre?

Igår var jag och tränade, fast egentligen så ryckte jag lite i maskinerna och snackade desto mer. Men det var härligt och just vad jag behövde!

Tydligen så tar jag inte det här med x tillräckligt hårt för igår fick jag veta att min kompis pojkvän, som känner x, hade blivit riktigt förvånad över mina coola inställning.
Men hallå, en kväll och lite småflirtande. Ska jag dränka mina sorger nu?! Visste ser x bra ut och jag skulle kunna tänka mig att skära ner min mur för honom, men han är verkligen inte värd någon deppning eller tårar.

Idag har jag på mig knälånga short och vit topp. Det är superhärligt väder!

Fast snart blir det ombyte till bikini. Min svarta har kämpat hårt i sensommaren och får leva ett tag till. Fast den ser inte ful ut, ger bra bränna dessutom!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits