SMS

Okej, nu har svaret på sms:et kommit. Dessvärre var det väl inte det jag ville ha men det vara raka puckar och det gillar jag!
Artigt men nej liksom. Helt lugnt för min del, nu kan jag träffa honom till helgen och inte behöva bry mig!

Detta kommer låta som förnekelse men jag känner nog att det ändå inte klickade riktigt.
Alltså, han var urmysig att hångla med, men han är nog lite för mycket för mig. Lite enklare killare som man vet var man har är mer min grej!

Fast detta hindrar ju inte att jag är mitt allra mest ljuvliga och snygga jag då vi ses! :-)

Vad härligt att veta läget, gillar inte det där läget då allt är småsnurrigt och man inte vet vart man har den andra personen....

Jag får väl fortsätta kyssa mina grodor, så småningom kommer nog en prins att dyka upp!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits