Onsdag kväll

Var och tränade förut, det behövdes. Skönt att få igång musklerna och få lite energi i kroppen!
Sedan var mams och paps här och satte bland annat upp min hatthylla! Det var lättare sagt än gjort, men nu hänger den där...och saknar några skruvar, men den kommer knappast ramla ner.

Tittade på Paradise Hotel nyss, hjälp alltså. Vilka människor. Jag har fortfarande lite svårt att förstå vilka som ställer upp i alla dessa såpor.
En såpa som jag alltid gillat, även om sista säsongen var rätt trist, är Fame Factory. Det finns ett innehåll där som känns intressant. Men sen så är jag ju sån mes och vill veta vad som händer i Paradise Hotel. Äh, det är ju relativt sent på kvällen och oftast är tv:n på då, så varför inte...

Bra med träning för nu känner jag mig trött.
Imorgon blir en lång dag så jag borde verkligen se till att komma i säng!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits