Onsdag 28/9

Inte riktigt lika mycket höst idag som det var igår. Helt okej med mig :-)
Antingen hade jag glömt dra upp gylfen eller så är jag extra snygg idag ;-) På väg hem från ljusbehandlingen fick jag många uppskattande blickar... Helt okej med mig, men jag kände mig inte direkt het på gröten eftersom jag knappt borstade håret innan det bar av imorse.

Det humör som jag senast igår vi den här tiden hade känns som om det är mil bort, idag har trycket lyft från mina axlar och jag ser återigen världen med ett leende.
När jag har min låga perioder vet jag att det tar slut, men det är rätt tröttsamt under tiden. Så nu är det solsken i mitt hjärta, jag ser faktiskt lite blå himmel ute så än finns det hopp!

Idag tänker jag låta mig själv ta det lungt på förmiddagen efterosm det varit lite mycket under både måndag och tisdag.
Dags för dagens bloggläsande och surfande runt diverse sajter.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits