Måste slita mig...

Nej, nu har jag varit här ganska länge och jag behöver cykla hem igen.
Ska hinna med en massa grejer innan halv fem då pappa kommer och hämtar mig för att köra mig till båten. Han är så snäll min pappa! Puss!

Nu ska jag alltså hem och duscha, fixa benen, tvätta håret, måla tånaglarna (känner mig inte hel utan nagellack på tånarna, löjligt men sant...), packa och äta! Sist jag partade åt jag en nektarin och en sallad, på hela dagen och det var inte bra!!

Ikväll går förresten Bend it like Beckham. Såg den för något år sedan eller när den nu kom, jag tycker den var söt. Kanske ska se om jag kan spela in den, min video är lite småmysko...

Hoppas verkligen att kryssningen blir bra nu och att inget blir pinsamt då jag träffar x igen.
Nope, jag ska vara mitt allra charmigaste jag, dessutom har jag en killer-outfit. Vad kan gå fel liksom?! Inget! (Säger jag och hoppas verkligen att det är sant.)

På söndag ska jag vara online igen och då blir det lite bättre bloggande och mer regelbundet. Dessutom ska jag nog kunna ge en kort beskrivning av mitt äventyr på kryssningen...  

Kommentarer:
Postat av: Kim

lycka till!

2005-09-09 @ 14:31:39
Postat av: emmaria

Tack :-)
Gick helt okej faktiskt... Detaljer kommer snart!

Postat av: Anonym

hallå blogga snart! e så nyfiken, och d är alltid lika kul att läsa din blogg! take care, ciao!

2005-09-12 @ 13:38:39
Postat av: emmaria

Your wish is my command... :-)

Ska försöka blogga lite idag, men ikväll så är datorn hemma på plats och då smäller det igen...

2005-09-12 @ 13:54:01
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits