Märkligt

Jag får blåmärken så himla lätt. Och jag kommer sällan ihåg varifrån de kommer.
Men nu har jag fått ett, jag minns hur men trodde väl inte att det skulle bli så stort.
Jag tappade en sax häromdagen och "tog" emot den med stortån. Till följd av det är nästan hela stortån ett enda blåmärke. Dessutom har jag redan ett blåmärke hägre upp på foten som jag fick på kryssningen...

Duschen hjälpte inte nämnvärt, känner mig fortfarande helt seg. Får väl dricka en kopp kaffe innan jag åker iväg.

Funderar på om jag ska åka lite tidigare så att jag hinner gå och köpa den där väskan jag såg i
förra veckan. Helt fel anledning att shoppa, men det skulle garanterat liva upp min dag! Får se vad jag hinner..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits