Jobb

Nu ringde de för en stund sedan och vill att jag jobbar halvtid. Härligt!
När jag slutade för sommaren i augusti så
skrev jag att jag hade tackat ja på fläcken och  det gjorde jag!

Två frågor som hägrar nu är, min lön?! Borde få förhöjt mot det jag hade i somras eftersom de sett vad jag går för och att det är tack vare det som jag får fortsätta!
Dessutom vet jag inte hur jag ska göra med mitt kvällsjobb. Kanske kan fortsätta en månad eller så men när skolan drar igång mer så kan det bli svårare... Hmm, svårt. Kvällsjobbet är mer socialt för mig, har kompisar där som jag gillar men inte direkt umgås med på fritiden.
Vilka problem man kan få av trevliga besked.
Får nog ta och snacka med mina föräldrar och höra vad de säger innan jag beslutar mig för något!

Plugga mycket, jobba på halvtid, ha ett socialt liv och träning! Det känns som att tiden inte räcker till.

Tillbaka till balkongen, med ett leende på läpparna! :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits