I'm back :-)

Okej, nu sitter jag äntligen vid en dator igen!
Är just nu på mitt gamla sommarjobb och ska jobba här en del denna veckan...

Jag är jättetrött, kunde inte sova inatt av någon anledning. Men helgen har varit riktigt nice!

Först var det kryssningen, detaljer kommer.... :-) För den som vill veta.
Hade riktigt trevligt och inga otrevligheter hände... snarare tvärtom!

Sedan var jag på landet och tog igen mig, det behövdes... SOlade hela dagen igår och sedan avslutades kvällen med ett besök från en grannstad... :-)

Tänkte köra en dagens outfit... När jag nu har ordentliga kläder på mig för en gångs skull...

- jeans
- röd omlotttröja utan ärm, med blommor på
- guld ballerinas
- enorm väska eftersom jag ska direkt till träningen efter jobbet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits