Höna av en fjäder

Okej, snacka om att göra en stor grej av något ganska litet.

I fredags blev det ju en del närkontakt med x, inte jättemycket men lite hångel :-)
Igår när jag var och tränade fick jag veta att många som var runt omkring oss hade reagerat och undrat vad som stod på eftersom de trodde att vi bara skulle vara kompisar!

Detta gör mig bara mer förundrad, vadå är han mer intresserad än han vill erkänna, var det bara hångel (det tror jag, tyvärr....) eller har hans kompisar fått veta något som inte jag vet?!

Well, skulle det vara så att han är intresserad så är allt upp till honom nu, jag har gjort tillräckligt. Och är han inte intresserad kan man ju undra varför han bestämmer sig för att hångla med mig, med alla dessa människor runt omkring. Kompisar som alla känner till hela historien...eller vad man ska kalla det.

Märkligt, eller är det jag som nu gör en höna av en fjäder?!

Okej, jag erkänner jag hoppas väl att han kanske inser vilken toppentjej jag är :-)
Men å andra sidan är jag inte dum och tänker inte få förhoppningar om en kille som redan sagt en gång att han vill att vi ska vara vänner.
Det är bara onödigt att ge hjärtat bekymmer när det inte behövs.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits