Hmm...

Egentligen kan man ju säga att jag blivit ganska dissad av x men av någon anledning så bryr jag mig faktiskt inte så mycket som jag borde...

Kan det betyda att jag inte var så into honom som jag trodde. För jag vet att jag brukar ta det hårdare. Inte för att jag brukar låta mig bli dissad, nej då brukar jag se till att det inte går så långt...

Återigen tillbaka till den vackra mur jag har: inte låta någon som kan såra mig komma för nära. Och jag såg ju faktiskt till det här, inga för höra tankar innan jag visste!

Åhh, jag är kass på hela den här grejen! Nu lägger jag ner, kommer någon och ramlar framför mina fötter så hoppas jag att jag har ögonen tillräckligt öppna för att se om det är min Prince Charming.

Jepp, jag är nog en hopplös romantiker, dessvärre...


Kommentarer:
Postat av: JR

Om han dissade dig är han ju inte värd dig. Du hittar snart någon som tycker om dig för den du är. Det är bara att kämpa vidare!

I varje fall så har du fått lite bättre självförtroende eftersom du vågade ta stegat och inte mesa. Det är bara att fortsätta på samma sätt. Inte mesa om det kommer en intressant person, då slipper du lägga tid på en massa loosers.

2005-09-06 @ 08:49:42
Postat av: Emmaria

Du har verkligen rätt!
Alltså visst blev jag ju dissad, men jag känner mig inte så. Det roliga är att de flesta runt omkring mig är förvånade över hur jag tar detta. Men vadå, så långt hade det ju inte gått...

Nu är det slut på mesandet och fram för coola jag. På dem bara! :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits