Hår

Efter att bloggat sönder om min frisyr börjar den nu kännas på utväxten och jag behöver klippa mig igen. Eller behöver och behöver, det får man nog tolka på sitt sätt, jag VILL klippa mig!
Läste Ebbas blogg om
frisyrtips och blev tvungen att gå och leta upp sida 124 i senaste Bon. (Tack o lov för mitt jobb som har alla dessa härliga tidningar!)
Gillar verkligen frisyren, det sk Scarlett-håret. Jag klippte ju av mitt hår sist, strax ovanför axlarna, men luggen blir jag väldigt inspirerad av. Egentligen är det ju min lugg som jag är mest irriterad på för tillfället, funderar på att ta fram saxen och åtgärda det själv!
Frågan är om jag vågar klippa mig själv, eller ska jag kasta ut massa pengar igen? Min älskade mamma brukar betala min frisörbesök, det är tacksamt att ha haft en bror som avskydde frisören eftersom han "mutades" dit med pengar. Det lönar sig för mig också eftersom allt ska vara "lika". Fast om någon hade sagt det till min kära bror så hade han bara skrattat, den som dragit den bästa lotten är nog jag...

Hår


http://www.gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Hej gumman! Ja jag läste oxå det där om Ebbas blogg.. men är ändå så feg p att göra en ny frisyr men när jag såg Scharlett Johanssons frisyr, vilket gör mig sugen på att klippa som hennes. Grr.. Take care

Postat av: Emmaria

Jag är också ganska feg när det gäller hår, men de senaste gångerna jag klippt mig har det ändå varit lite djärvare drag, så varför inte. Jag brukar alltid vänja mig och anpassa mig efter den nya frisyren och det växer ju trots allt ut.
Ska vi bli lite modigare?! :-)

2005-09-27 @ 23:59:51
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Antonia

haha skrattar, nä en timme innan desperata husfruar börjar. då måste man ha en liten tid att fixa paj och så babblar vi alla mycket. vilket det tar tid haha.

2005-09-28 @ 00:09:46
URL: http://vanilj86.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Okej, jag fattar... Inget jag hade missat då med andra ord :-)

2005-09-28 @ 00:13:46
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits