Godnatt

Riktigt trött nu, jag känner mig ju lite krasslig idag så det är dags att sova nu.
Eftersom jag hade riktigt lång sovmorgon idag, till tolv, så har jag lite svårt att somna ikväll, men nu blir det ett ordenligt försök!

Läser en riktigt bra bok, Camilla Läckbergs
Stenhuggaren. (Hon har även skrivit Isprinsessan som jag gillade riktigt mycket!) Jag gillar att läsa deckare då och då, de varvas med böcker av Jane Green, Marian Keyes med flera.
Läste en riktigt rolig bok i våras som jag varmt kan rekommendera; Bergdorf Blondes av Plum Sykes.

Om någon har tips på böcker i samma kategori så snälla dela med er!!

Jag fick ett presentkort som sommarpresent på mitt sommarjobb och det bara väntar på att bli använt! :-)


Nu tänker jag hoppas att min hud kan sluta klia så att jag får sova inatt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits