Fundering

Nej, jag har fortfarande inte gått och lagt mig, moralen är det sisådär med!

Funderar på en sak, är det helt enkelt så att en kille inte pallar när en tjej tar något steg?!
Är det endast då som han blir alldelles nojig och känner sig inständ och allt vad det heter...

För i andra tillfällen får man alltid höra att killar VILL att tjejer ska våga mer, men när det sker, nä då är det för på.

Och allvarligt talat, vad är för på??? Ett sms, tre, tio eller femton. Ibland verkar det inte spela någon roll, för killen verkar dra åt sig öronen vid valda tillfällen som är svåra att tyda.

Jag gillar rakt på, "ledsen, vill inte hänga med dig" eller "självklart vill jag hänga med dig".
Dansa vals har jag inget emot, men jag vill veta vart jag har danspartnern när det sker!

Ska det vara så svårt?!

Fast jag är medveten om att svaret är väldigt tydligt!

Inget svar = nope, nada, tror inte det.


Men i mitt huvud har jag gett honom till imorgon på dagen att svara, sedan så får han allt anstränga sig riktigt mycket för att nå mig! Eller nja, bara han svarar så blir jag nöjd!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits