Fredag!

Äntligen fredag!
Kan det vara bättre? Nope, är mitt svar på den frågan.

Eller ja, hade kunnat fixa min dator igår så hade jag suttit hemma i min egen vrå just nu....
Datorn som jag köpt har fel på moderkortet! Åhh, varför kan aldrig något gå som man vill?! Datorer!!! Tur att min älskade bror är något av ett datorsnille! :-) Söndag, då ni då är jag igång ordentligt igen!

Idag har jag cyklat in till stan, min första gång. Fast det är nog itne min grej.. Jag föredrar nog faktiskt kollektivtrafiken. Det där sade jag inte, men det är nog sant!
Dels blir håriet alldeles uschigt, jag måste ha en väska som sitter på ryggen (vilket är få räknade i min garderob) och jag cyklade fel!

Denna cykeldag är jag lite småsportigt klädd, för att vara mig...
- korta vida jeans
- vit kortärmad topp
- grön/vit/rosa-randig rugby tröja.
- väska som är vit med rosa/röda blommor, Friis
- vita ballerinas


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits