Fredag 23/9: solsken

Blå himmel och sol. Kan det vara bättre att vakna en fredag?!
Nej, det tror jag inte, om inte annat är jag glad för det lilla!

Har städat under förmiddagen och pluggat lite. Nu ska jag snart kasta mig ut genom dörren för att åka till jobbet. Måste få in bättre rutin på förmiddagarna nu när jag ska jobba eftermiddagar. Svårt men jag ska nog klara det också!

Idag ser min klädsel ut såhär:
- vitt linne
- ljusblå kofta
- gråa byxor som ser ut som silke (fynd på mango för länge sedan, håller ännu!)
- svart skärp i midjan på den ljusblåa koftan
- svart pärlhalsband, halvkort
- svart väska
- skor?! ja, men vet ännu inte vilka... lutar åt guldballerinas, sista dagarna för hösten...

Vadmycket det ser ut när jag skriver ner allt jag har på mig, men det känns inte så mycket egentligen. Alldeles lagom, snyggt! Känner mig nöjd med min fredagsoufit, provade en massa byxor innan det blev min gamla favvosar.

Ciao bella!


ps,har inte fått något svar på mitt sms, men jag obsessar inte. Jesus, jag har faktiskt ett liv också ;-) ds

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits