En insikt

"Oh my God, you are the most supportive non-girlfriend ever!"

Citatet kommer från Summer i O.C, hon sade det till Marissa i ett avsnitt.

Dessvärre tror jag att det stämmer på mig med. Trots att jag säger till mig själv att inte vara för supportive så är jag det.
Okej, mot vänner är man ju på det viset, men när det är någon som är mer än vän och man beter sig så... En person som är mer men inte en pojk/flickvän utan en viktig person, men den kanske inte borde vara så viktig... Åh, hoppas ni fattar, jag har lite svårt att sätta orden på det! 

Varför kom jag att tänka på detta nu då? Jo hade just ett telefonsamtal med en sådan person och jag var alldeles för supportive.
Skärpning på mig!

Jag har en tendens av att vara för snäll ibland, egentligen har jag inget emot det. Men när det handlar om att bara ge och ge utan att få något i retur, då är det inte lika roligt alltid.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits