Dålig form

Känner mig ur form. Har varit det hela veckan...
De senaste dagarna har jag varit väldigt lättirriterad när jag pratat med mamma också. Men ibland tycker jag verkligen att hon borde känna av när man ska rata om vissa saker och hur långt man ska gå.
Hon är för sjutton mycket äldre än mig och jag har bättre känsla för det!

Hon ringde förut och det slutade med att jag bara satt tyst i luren och sedan sa vi hejdå och la på. (Klarar inte av den dramatiska varianten att lägga på utan ett ord utan kör tyst stil tidigare i samtalet...)

Hade tänkt vara någon del av helgen på landet, men instängdi en stuga med mams känns väl sådär. Det är ju inte direkt en metropol landet utan snarare tvärtom!

Hoppas att jag kan vakna imorgon med ett leende på läpparna och mycket gladare och piggare!
Det är ju faktiskt fredag!

Tänkte köpa Fredags-bilagan, om den verkar intressant. Köpa väskan också, kollade på den idag men nu har jag bestämt mig för att det blir den! Den kommer att bli en suverän jobbväska!
Dessutom måste jag införskaffa de där trosorna på H&M! 3 för 2. Hittade några men så gick jag till en annan butik och där fanns inga alls bra så det får bli första affären en gång till!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits