Cravings

Okej, har väl varit sådär inställd till hela stöveltrenden eftersom jag burkar få känslan att jag har enorma gummistövlar på mig såfort jag får något som räcker ovanför vaden (okej, väldigt överdrivet, men ni fattar nog...).
Fast...
Jag är ju hopplöst förälskad i sommaren och brukar hålla mig fast vid somriga grejer, som höstas till, så länge det bara är möjligt. Men idag när jag tog mig från jobb 1 till jobb 2 så gjorde jag misstaget att gå i en del affärer. Som jag berättade
tidigare så såg jag en snygg väska på Wedins, den kommer vara i min ägo inom en snar framtid, tro mig! :-)
Dessutom så kollade jag på skor och mer bestämt stövlar, oj oj.... Misstag!
Nu måste jag ha ett par, nu,  genast, pronto! Helst igår faktiskt...
Hittade ett par på Bianco, fanns dock inte på hemsidan... De var snygga med lite "brodyr" på stöveln, den blev lite uppiffad tack vare det. Men jag vet inte, det kanske är lite överdrivet, eller? Åhh, jobbigt!
Sedan finns ju en billig variant på Din sko, kan nog funka, jag vill ju köpa mer saker i höst än stövlar. Eller ska jag trots allt investera i ett par mer snygga stövlar? Fast nej, om jag ska vara riktigt snygg så har jag ett par stövlar, med spetsig tå(jepp, läs och gråt, men jag tänker använda dem ibland trots allt!!) som funkar. Dessutom kan jag inte ha "snygg"stövlar jämnt då skulle jag bara känna mig miffo.
Vissa dagar har jag jeans och t-shirt(fast i mitt fall topp) dagar och då funkar inte snygga stövlar det blir fel intryck!

Till alla er som tycker jag är ytlig,

som därmed inte heller känner mig och/eller kan förstå att jag inte visar upp hela mitt liv;

här var just en bloggning om bara ytliga grejer! Som jag skrev innan, läs och gråt! :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits