Bra besked

Fick idag veta att de vill att jag jobbar halvtid på mitt jobb! Det är suveräna nyheter och jag säger ja utan att tänka mer än en halv sekund!
Det är ju bara dte lilla kruxet med lön också... Vi har inte riktigt fått tillfälle att tala om det och jag kan vara lite mesig när det gäller sådant!
Så nästa gång jag ska dit så är det bäst att jag slipat på mina argument!
Imorgon kommer mamma och pappa hit för att skruva och greja lite, tänkte be dem om hjälp med goda argument. De kan dessutom ge råd på vad hon kanske säger och hur jag ska reagera på det. Det är så härligt att ha dem!
Pappa är så mysig, han ringer mig ofta på eftermiddagarna när han är på väg hem från jobbet. För när jag ringer hem så är dte fotast mamma som svarar och då blir det inte att vi pratar, men när han ringer till mig direkt så får vi lite quality-talk!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits