Back to reality

Fredag kväll spenderas på landet, väldigt mysigt. Eld i spisen, myskläder på och på tv:n rullade en dvd film. Hade hyrt Spanglish med Adam Sandler. Lite märklig men ändå väldigt bra tycker jag att den var.

Lördagen satt jag i bikini med filt runtomkring mig. Folk påtade i trädgården och donade, men det där är inte min grej så jag sysslade med något jag verkligen gillar. Satt i solen med en riktigt bra bok och en massa tidningar. Kvällen blev lugn och mysig med besök från ett par vänner.

Idag kunde jag sitta utan filten i min bikini och njuta av solen. Frukost ute på altanen är alltid lika härligt!
Läste ytterligare en bok idag och på eftermiddagen kom resten av familjen med mormor för middag och lite kvalitetstid.
Sista timman började det dock rycka lite i mig och nu är det skönt att vara tillbaka i civilisationen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits