Äntligen!

Arbetsveckan är avslutad och helgen kan börja!
Visserligen har jag inte något särskilt häpnadsväckande inplanerat, men det är härligt att vara ledig och slippa en del av alla måsten.


Om en och en halv timma hämtas jag upp för att åka ner till landet. Imorgon hoppas jag att älskade bror kommer ner! Vore mysigt.

Annars blir det förhoppningsvis lite tid i solen, myspys, tidningsläsande* och eldande i spisen, vilket tyvärr leder till att huden torkar ut :-(

Det är fånigt egentligen, jag är en stadsperson, men en helg nere på landet gör verkligen susen. Fast ibland blir jag å andra sidan helt galen av lugnet.

Nu när jag inte bor med tillgång till trädgård så tror jag att det kan vara bättre, hoppas slippa myror i kroppen!

*Fredag (såklart...), Veckorevyn, Elle interiör, Portfolio, DI Weekend (bla om Kronprinsessans Daniel). Dessutom behöver jag läsa Elle, DV och Cosmopolitan lite noggrannare, har bara hunnit bläddra i dem.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits