Äntligen

Fredag!
Härlig dag, helgen runt hörnet och ledig tid att göra roliga saker.

Fast den här veckan har jag ju varit ledig hela tiden och helgen blir ett genomgående tema: flytta!
Men det är ju underbart det också!

Mådde lite bättre idag och efter en dusch försöker jag vara på topp!

Idag blir det IKEA, var alldeles för trött igår, dessutom var det ju klarblå himmel!

Gårdagkvällen spenderade jag med att skrubba bort gamla hyresgästen fårn mitt kök. Den som bodde där innan kan knappt ha städat alls. Hittade dessutom porslin och grejer i skåpen. Hmm!

Dagens dilemma: höra av mig till x eller inte?!
What to do, what to do?
Saken är ju den att hade han varit en kille vem som helst hade jag inte tvekat, men så är han ju kompis med min kompis pojkvän och jag har ju fått höra en del om honom... Och han vill ju inte känna sig trängd och blabla.. Men min erfarenhet säger att de flesta killar är sådana.

Så, ska jag gå efter magkänslan eller på råd? För råden säger ju olika! Åhhh!!!

Kommentarer:
Postat av: JR

Skit i alla råd och gör som du själv vill & känner! Nackdelen är att du inte kan skylla på någon om det inte blir som du tänkt dig. Jag tycker bara att i kärlek och känslor är vi människor så fega. Sluta mesa nu och kör på!!

2005-09-02 @ 14:07:47
Postat av: Emmaria

Jag slutade mesa! Precis som du säger är dte bättre att göra som jag vill & känner! Så nu har jag messat, får väl se vad responsen blir.
Jag brukar vara så himla feg och därför kanske det är bättre att vara öppen när jag hittat någon som är intressant.
Dessutom vet han om att jag är ganska svår vilket gör att han kanske inte tar initiativ om han är rädd för att bli dissad...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits