1:a september

Solen skiner, himlen är blå och idag är den officiella flyttdagen!
Fast grejerna kommer nog itne komma på plats förrän lördag-söndag någonting...

Jag har just suttit ute på altanen och ätit frukost, underbar känsla!
Ställde klockan på åtta imorse, men när den ringde så insåg jag att jag faktiskt är sjuk och får lov att sova längre! Så det blev ytterligare två timmar.... :-)

Idag blir det nog en sväng till IKEA för att göra några första större inköp, bord och tv-bänk kanske...
Ikväll blir det målning av det stora rummet och packning så klart!
Under dagen får det nog bli solstolen med jämna mellanrum, blir helt slut bara av att sitta vid datorn och skriva...

Hur kommer det sig att jag har så dåligt samvete för att jag är sjuk?
Det är ju inte som att jag vill vara sjuk, så roligt är det inte!

Måste bara påpeka att jag inte obsessar... Märkligt egentligen, för det brukar jag ju göra. Hmm... Det får gå som det går, hoppas bara det går som jag vill!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits