UGG

En sak som jag tänkt på är den svenska mode-elitens nerklankande på UGG's. Dess mockastövlar med mjuk päls inuti har total sågats i Sverige efter en knapp säsong, som de var på topp iallafall.
I Hollywood används de australiensiska stövlarna av de flesta kändisarna och har så gjorts ganska länge.
Minne en Intervju med Pamela Andersson, som jag såg i samband med inspelning av ett avsnitt av Baywatch (snälla fråga inte varför jag såg detta!), då hon har på sig ett par UGG's. Och då talar vi mitten av 90-talet. Visst jag säger itne att Pamela skulle vara någon slags stilikon, utan vill påpeka hur länge de funnits i Hollywood.
18534-586
En annan stjärna som är ett stort fan utav UGGS är
Lindsay Lohan som har olika färger och varianter.
Mischa har ett par, Brittan trivs i dem(vilket borde avskräcka de flesta), Jess har minst två olika varianter,  Paris har också ett par och även Nicole använde dem en gång i tiden. (Väldigt gammal bild på Nicole, kolla hur de såg ut, både hon och Dj AM. Snacka om make-over!)

UGG's passar väl egentligen inte i en svensk vinter, men de verkar rätt mysiga. Köpte ett par för två år sedan, provade dem i ett par dagar, men förnuftet vann och de åkte tillbaka till affären.

Kommentarer:
Postat av: anna

nu måste jag protestera. visseligen bor du i göteborg, men att säga att UGG's inte är gjorda för svensk vinter är för mig osanning. jag bor i piteå, här har vi kallt! och mycket snö. och även en bra bit neråt landet slåss man mot samma klimat.
mina UGG's ska påbörja sin tredje säsong. för jag tänker faktiskt ignorera den eventuella modeaspekten och använda dem även denna vinter. det gosigaste för frusna fötter när när kvicksilvret kryper ner mot trettio.

2005-10-19 @ 22:05:37
Postat av: Emmaria

Okej kylan råder de verkligen bot på det ska jag inte säga något om, titta bara på vilka Clark's jag tänker köpa :-)
Men här i Gbg har vi nog lite oftare slask under vintern och hur snyggt och framförallt praktiskt är det med stövlar som inte klara väta och dessutom får saltränder. Det skadar materialet..

Jag gillar egentligen UGG's, jepp jag erkänner, men dessvärre är jag en rätt så praktisk typ också :-)

Postat av: Annelie

Älskar UGG-bootsen, har haft mina sen 2003 och är på väg nu att köpa ett par nya, kan aldrig lessna på dem, måste vara för att det är ett par boots som värmer och som man alltid kan ha!

2006-04-16 @ 15:09:25
Postat av: UGG Boots Nordic

Hej Annelie.
Ville bare lige nævne for dig, at du nu kan købe dine elskede UGG Boots i en nordisk web shop: www.uggboots.se.
Høere meget gerne dine kommentarer.
Venlig hilsen
UGG Boots Nordic

2007-01-22 @ 13:25:57
URL: http://www.uggboots.se
Postat av: Anonym

uggs är superhett!

2007-09-11 @ 19:05:10
Postat av: hejhöllviken

skinn tål viss slask,, meen man får ju faktiskt impregnera dom. men skinn är skinn

2007-09-24 @ 20:00:49
Postat av: Angelica

Hejsan, skulle du kunna säaga vart du ahr köpt dina? Eller vet du något ställe man kan köpa dem på? De äkta ugg bootsen altlså :) Det skulle vara jättegulligt!

2007-10-18 @ 18:43:00
URL: http://aljung.blogg.se
Postat av: Matilda

Vart kan man köpa ugg bootsen? vilken sida:)?

2007-11-21 @ 20:22:54
Postat av: Palina

Jag säljer ett par UGGs i storlek 37. Vill du se?

2008-01-05 @ 12:24:59
URL: http://pralina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits