Stövel

Jag är inte så jättelång och trivs dessvärre inte i klackar. Men i somras upptäckte jag hur bekvämt det är med kilklackar. Kanske kan man kombinera stövel med kilklack, eller är det fult?
Kan inte bestämma mig vad jag tycker.
Men det lutar åt att jag gillar det!
Dessa är riktigt snygga, men Bronx, märket känns ju sådär....

Åhh, om jag ändå hade lite mer pengar på banken! Oktober utbetalningen kommer vara ok, men inte något att hurra för, dessvärre!
Däremot kommer november att bli riktigt nice. Så just nu lever jag för framtiden och skrapar lite på sparkontot.. Tack och lov att man i grunden är en ekonomisk person!

Kommentarer:
Postat av: Susanna

Hejsan! Kilklacksstövel är supertufft. Fast helst i brunt och kanske lite pälsfodrad,här i Götet trippar alla fahsionistas runt på dem iallafall...i stil med dessa http://www.invito.com/ml_privatedata/picupload/shop/product/1904/pic_large.jpg

Postat av: Emmaria

Ja, fast jag är så i valet och kvalet om jag gillar det eller inte... Ska nog leta upp ett par snygga och prova dem, för det har jag ännu inte gjort.. Kanske lättare att bestämma vad jag tycker när jag har det på mig!

2005-10-10 @ 18:35:55
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits