Shopping

Idag har jag varit på utförsäljning av provkollektioner fårn Pepe Jeans och Lacoste.
Dessvärre var alla kläder i storlek Medium och en smalis som jag badar i den storleken.

Men!
Skor fanns det, i storlek 37 och det kan jag ha! Ibland vill säga...

Hittade ett par svarta Lacoste-skor lite sneaker-känsla men ändå snygga, i skinn.
Gillade dem verkligen, speciellt som jag senast i morse tänkte att jag behöer investera i ett par svarta skor.


Sedan gick jag in på Mango på vägen hem. Hittade en tröja där men den kändes lite off på så förnuftet tog överhanden.

På TopShop köpte jag äntligen en svart omlottklänning. Det var egentligen en klänning som jag hade gett i "uppdrag" till mig själv att leta efter. Den är i trikå, ärmen är till armbågen ungefär. Omlottskärningen är högt upp, empirie-skuren nästan. Man snörar direkt under bysten.
Jättesnygg, dessutom kan man visa studentleg på Topshop vilket gör att man får 10%, det är aldrig fel även om det itne gör någon enorm skillnad!

Så nu har jag gjort två inköp den här första dagen för lön. Men båda är saker jag verkligen tänkt köpa länge så jag känner inte att det var några dumma impulsköp!

Nu ska jag äta lunch! Gott!

Kommentarer:
Postat av: anonym

Vart kan man hitta Pepe jeans? :)

2006-01-07 @ 12:31:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits