Sängdags!

Nu ska jag slita mig från datorn strax, fixa klart morgondagens lunchpastaallad alla Emmaria. Inget jag rekomenderar, detta är endast för att fylla magen, ingen smaksensation alls!

Sedan tänkte jag titta på kvällens inspelade avsnitt av FloorFiller!

Ju mörkare och mer höstigt det har blivit desto mer fast har jag blivit i tv-program.
Det är den här säsongen som videon alltid spelar in Desperate Housewives om jag inte är hemma. Jag följer Idol! Spelar in det om jag gör något skojigt, men jag vill ändå se deras uppträdanden!
Och förra söndagen när jag låg hemma och var sjuk, då tittade jag på en hel veckas FloorFiller och woops, så var jag fast!

Är det någon som vet om det är några romanser i den serien?
Jag är så nyfiken av mig och det blir ju så roligt då! :-)
Det är ett par som jag tycker verkar ha lite gnistor mellan sig, men man vet ju inte...  Någon som vet och vill dela med sig?! Please :-)

Kommentarer:
Postat av: Felicia

Hejsan Avril Lavigne...
Du är bäst..
Skulle bara vilja ställa några frågor..
Hur gammal är du???
Bor du i sverige så fall skåne eller??
Vilken är din favoritfärg??
Har du husdjur??
Har du man??

2006-01-25 @ 19:42:00
Postat av: johanna

måste bara säga att hela din blogg är verkligen super! tips och bilderav allt mellan himmel och pannkaka! av stjärnorna vi avgudar.. på återseendé.. :)

Postat av: johanna

måste bara säga att hela din blogg är verkligen super! tips och bilderav allt mellan himmel och pannkaka! av stjärnorna vi avgudar.. på återseendé.. :)

2006-05-28 @ 17:27:03
URL: http://juhanno.blogg.se
Postat av: johanna

måste bara säga att hela din blogg är verkligen super! tips och bilderav allt mellan himmel och pannkaka! av stjärnorna vi avgudar.. på återseendé.. :)

2006-05-28 @ 17:27:03
URL: http://juhanno.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits