Outfit

Den här outfitten tycker jag är ett bra sätt att visa lite modet som var i somras.
Eftersom jag gillade shorts så mycket och har två par ursnygga sådana i garderoben kommer jag garanterat att använda det nästa sommar också! Det verkar ju hålla sig då med :-)
18534-571

Nicky har även på sig ett långt halsband matchat med silkeslinne. Båda två är saker som funkat under sommaren och även funkar nu.
Hon kan allt klä sig Nicky (oftast), men hennes kollekion speglar inte hennes stilkänsla.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ja, men för dem är det ju fortfarande hot-mode.. eftersom de har sommar i princip året om i california.

2005-10-17 @ 16:57:06
Postat av: Emmaria

Usch och fy vad orättvist att dekan gå klädda sådär hela året! Får nog flytta till ett varmare land omgående. Fast jag gillar ju min stad..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits