Outfit 12/10

Idag har jag på mig en relativt somrig outfit. Jag vägrar klä på mig tjocka tröjor och grejer bara för att det råkar stå oktober i kalendern.
Idag var det 10 grader när jag gick hemifrån, första gången, vid åtta! Det är ju helt underbart!

Nog om det, klädsel var det:

- mörkblå jeans, Filippa K
- vitt linne, Zara
- kortärmad ljusblå blus med svagt rosa/röda blommor, Lindex (fynd på rean i somras)
- gröna ballerinas, TopShop
- ljusblå kofta, som hålls igen med skärp, sidenband eller brosch, Åhléns

Eftersom oktober är den månad då det samlas in pengar till bröstcancerfonden rotade jag fram en brosch jag köpte förra året.
Den är som det rosa bandet men istället för att vara i siden så är den i silver med rosa färg på och med ett par strass-stenar. Riktigt fin är den och pengarna gick självklart till fonden.
Både farmor, mormor och mams har en sådan här brosch.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits